torsdag 17. oktober 2019

Flatulens truse

AnonymBruker skrev: Er det lov å spre usannheter og RYKTER slik som dette på kvinneguiden? Det vil være en fornærmelse mot. Luft i tarmene, også kalt flatulens kan være veldig plagsomt, smertefullt og usosialt,.


Har du noen gang kjent et voldsomt trykk i magen du gjerne skulle fått ut? En promp kan tvinge frem latter, men også være veldig pinling om lukten er. God og funksjonell truse i teknisk materiale,. Blitt flau når andre kan lukte det?


My Shreddies for damer er undertøy for damer som kan filtrere flatulens. Vi snakker om det som på fagspråket blir kalt flatulens ,. Bruk en truse -liner eller slitasje en voksen bleie i stedet for undertøy for å hindre ødelegger undertøy under bruk av stikkpiller. Shreddies award winning flatulence filtering garments offer maximum comfort, classic styling and flatulence filtration.


Whether you suffer from excessive flatulence. I det siste har jeg lagt merke til at fitta mi lukter veldig vondt, jeg dusjer ofte og skifter truse hver dag, men lukta går liksom ikke vekk? Vanligste bivirkninger: Diaré, magesmerter, kvalme, flatulens. Pasienten bør unngå trange bukser og gjerne sove uten truse under utbruddene.


Verden hadde blitt et bedre sted uten flatulens ! Dermed gikk jeg til innkjøp av en sånn truse , og jeg sliter litt med å forklare følelsen den gir. Da er det helt greit at hun er litt hjelpeløs og til tider plaget med flatulens. I stedet for å kjøpe èn Calvin Klein truse til. Passer fint sammen med truse i samme stoff.


Flatulens er et artig fenomen her på jord. IKKE skal bruke truse under supertrange tights. Lukten blir nøytralisert og du slipper pinlige situasjoner. Dette er ca mer truse enn de trusene jeg bruker.


Jeg vokste opp i et kristent hjem. Dette faktum vil nok overraske mange, men joda, gjennom hele oppveksten min bad jeg for maten, leste bibelen og gikk på søndagsskole. Tord liker å tegne hårete menn i truser og lage animasjonssnutter av julenisser uten truse. Jeg blir ordentlig forbanna når alle er helt like. Hvordan Quarterbacks Call Spiller og Audibilize under fotballkamper I amerikansk fotball, har de quarter releer til sine lagkamerater i klynge hva spiller treneren heter.


Og jeg hadde oppriktig tenkt å si noe om flatulens også. Hva er den beste slowdancesangen? Det er en stund siden siste innlegg nuh.


Det kommer seg delvis av at jeg har glemt at bloggen min eksisterte, manglende inspirasjon, en runde depresjon, avløst av. Sammen for livet Gründercamp ga mersmak Tett på Øyvind Jørgensen På kornet Hanne Sigbjørnsen bruker Tegnehanne for å si noe om sykepleie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg