mandag 15. februar 2016

Byggtørker biltema

Se utvalget fra på P-lindberg. Finn vår kontaktinformasjon her. Brukte den sist nå når jeg polerte en bil. Holdt på til lang utover natta, og. Biltema Bil, MC, Båt, Friti Hjem, Kontor-Teknik, Bygg, Bilpleie, Verktøy.


Stor varmevifte for store behov! Se vårt utvalg av byggtørkere på nett, og hent i butikk. Byggtørker Byggtørkere som passer i lagerrom, verksteder og nybygg.


En byggvarmer kan brukes som en midlertidig varmekilde. Handle raskt og enkelt på nett med hjemlevering i hele Norge. Som mange av dere vet har jeg ny og stor garasje, men det er dårlig med varme der på vinterstid.


Og jeg tenkte at siden Biltema har en så. Liten og effektiv proff byggtørker som enkelt kan flyttes dit du trenger den. Hadde besøk i garasjen en kvelog han satte meg på ideen åkjøpe meg en byggtørker sånn at jeg kunne hive varmedressen av meg når jeg holder på der ute i vinter. Med effektkontroll, termostat og overopphetingsvern. En byggtørker gir en hurtig og kraftig oppvarming, og er spesielt egnet i nybygg, lagerrom, verksteder, byggeplasser, eller tørking etter vannskader.


Bærbar infrarød byggtørker med vifte. Kan drives av parafin eller diesel. Med overopphetingsvern, flammevokter og automatisk elektrisk sikring. Energy Rent leverer nøkkelferdige mobile anlegg! Enten du trenger mobil oppvarming, mobil kjøling eller hjelp til varmeveksling.


Hos oss kan du kjøpe eller leie. Velkommen til oss på Jula! Oppdag hva vi kan tilby deg!


Erstattningsartikler, reservedeler og tilbehør kan fremdeles være tilgjengelig for produktet. Byggvarmere er genialt til hurtig. Varme og tørk av bygg - gass. UCO leier ut komplette gassdrevne fyringsanlegg. Priser finner du i vår prisliste.


Vi tilbyr utleie av dieselvarmere som kan brukes sammen med våre dieseltanker. Du kan leie dieselvarmere i ulike størrelser tilpasset arealet som skal varmes oss. BYGGTØRKER MASTER 20KW BV77E VARMEVIFTE 1-FAS. Danthern avfukter, l per døgn.


Master byggtørker 134kw diesel uttak Ø300mm. En byggtørker som går på diesel forpester lufta med eksosen, og er etter min mening direkte helsefarlig. Skal kjøpe meg en byggtørker til å få fort varme i garasjen. Noen her som har erfaring med de som drives med gass.


Tenker da på om de er dårligere enn de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg