tirsdag 5. april 2016

Muttertrekker med moment

Høy kompetanse og stort utvalg av håndverktøy. Kjøp muttertrekker fra Würth. Alt fra boremaskin til støvsugere. Makita, Stihl, Metabo, Fein m. Eget servicesenter for alle varer.


Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her!

Hvilken muttertrekker duger,. De fleste strammer jo til uten moment med vanlig hjullryss. Jeg ser at biltema selger dekkmonteringspasta. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


Ny 18V muttertrekker fra Facom. CLslår bolter og muttere løs med moment som en lastebil, bokstavelig talt. En go gammeldags manuell muttertrekker med latmannsarm holder i massevis. Kanskje en idé å bruke momentstav med nm på muttertrekkeren, så gå over med momentnøkkel etterpå for å stramme alle til rett moment ?

Kraftig muttertrekker med lang tange, perfekt til hjulskift på lastebil og anleggsmaskiner. Det at man kan redusere farten ganske mye på en fritt snurrende muttertrekker med pipe er fordi man da bremser. Hva er galt med å bruke en moment stav på.


Kompakt muttertrekker med høy ytelse Se produktet. Batteriverktøy med innebygget batteri;. Finn de beste prisene på nettet. Milwaukee kommer nå med en ny 18V muttertrekker.


Nm moment , tre hastigheter for ulike bruksområder. Helt kule- og rullelagret, gummiert håndtak som reduserer vibrasjoner og kulde fra håndtaket. Muttertrekker i kompositt med 380Nm i moment.


Så, det jeg lurer på er hvilke moment burde jeg kjøpe? Jeg har muttertrekker og momentnøkkel lar seg vanskelig kombinere med muttertrekker. Godt arbeid holder lenger.


Les mer om vårt utvalg av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg