fredag 1. april 2016

Stor tallerkenhylle

Jeg har virkelig vært på utkikk etter en stor tallerkenhylle. Vi hadde så mange store fat og lignende som jeg ikke fant noen plass til i skuffer og skap. Stor tallerkenhylle selges. Nydelig hvit tidløs tallerkenhylle fra Oliver Furniture.


Denne vegghyllen er et populært møbel på barnerom og brukes til alt fra bøker, bilder, bamser, sko.

Denne Pinnen ble oppdaget av Sandra Larsen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Kombiner nytte og stil med hyllene fra Europris - Vi har både ferdige hyller og benkplater.


Tøffe husformede kasser som f. Alle lys har forskjellige egenskaper, tilpasset for sitt bruk. Vi har spesialisert oss på lys for å gi deg det riktige lyset til hver anledning, og for å gi deg. Tallerkenhylle til salgs fra Kr.

Jeg fant faktisk en stor tallerkenhylle i Oslo i dag. Så noen stor tallerkenhylle får man jo ikke ut av det! Og denne fra Landcharm kunne jeg bare glemme. Jeg har faktisk stk av både dype, store og små tallerkener,. Idag kom mamma og pappa, har ikke sett dem siden mars så stor stas for store og små!


Og med seg hadde de en drøm av en gave, til Balke kom nemlig den fineste. Utnytt på kjøkkenet med våre nyskapende og allsidige alternativer for veggoppbevaring! Vi har blant annet hyller og krydderhyller til fordelaktige priser. Jeg var hos mamma, hun hadde fått en stor tallerkenhylle av sin mamma, min snille mormor:) Så da kunne jeg få.


TV benk fra Skeidar hvit høyglanset for salg,. Jeg har ikke tallerkenhylle men jeg har velldig lyst på. Ballard Designs Flagship Store Atlanta. Håndlaget tallerkenhylle i valgfri str og farge.


Klikk på bildet for mer info. Den som holder de store fatene på plass. Thomas og jeg laget den etter inspirasjon vi fant på et bilde av et gammelt kjøkken.

Min mann lurte på om dette var en tallerkenhylle. Vi ønsker velkommen til en stor og god auksjon lørdag. Røros-tekstiler, filleryer, bost-stoff, stor tallerkenhylle , liten og eldgammel hylle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg