fredag 1. juni 2018

Batteridrevet muttertrekker test

Finn batteridrevet muttertrekker. TEST : Hvor godt fungerer. Og skruen kommer ikke spesielt langt inn heller. Men med muttertrekker bankes de inn uten at du kjenner spesielt mye i hånden. Ny 18V muttertrekker fra Facom.


CLslår bolter og muttere løs med moment som en lastebil, bokstavelig talt. Jeg er enig i at man ikke trenger å kjøpe muttertrekker hvis man kun kommer til å bruke den til hjulbytte. Sju muttertrekkere i test. Hjulboltene ble på forhånd strammet til med momentnøkkel med 1Nm før vi testet hver muttertrekker. Eller skal mutterene være så løse som det kan virke som ut i fra Motors test ? Kjøpte meg batteridrevet muttertrekker i fjor.


Har en ikke så alt for dyr muttertrekker som går. Gjorde en liten test og den greide å løsne ca. Elektrisk muttertrekker , hvor mange NM?


Pris- og produktjakt: Jeg tenkte at jeg skulle gå til anskaffelse av en elektrisk muttertrekker , siden jeg ikke. Praktisk maskin til dekkskifte osv. Brems som stanser maskinen omgående. Slagtrekkeren er et storartet verktøy Foto: Brynjulf BlixVis mer. Selv er jeg nå på min femte batteridrevet muttertrekker.


Desverre treg lahder og bare batteri, men trekker greit,. Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å lagre hvilke produkter du har lagt til din handlekurv. Ved å fortsette uten å endre innstillingene i nettleseren. Liten muttertrekker med stor kraft 9. Dewalt med godlyd i Tstak-format 25. Første batteri-loddebolt i. Er jo rart at den fra Biltema har kommet såpass greit ut i test hvis det er ubrukelig.


Jeg kjøpte stanley kompressor med muttertrekker på jula,. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt sånn muttertrekker tidligere,. Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg