tirsdag 30. januar 2018

Hvordan bli kvitt spiseforstyrrelser

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. På den ene siden ønsker pasienten å bli kvitt spiseforstyrrelsen , på den andre. Jeg er på vei hjem fra skolen.


Bak meg går en gutt jeg aldri har sett før. Han roper etter meg: Tjukka.

De som har spiseforstyrrelser kan ha veldig vanskelig for å bli kvitt det. Det å spørre om hjelp er veldig vanskelig når du kanskje ikke selv vet eller. Tre bilder av et ubeskrivelig inferno. Ingen fra de tre øverste etasjene regnes med å ha klart seg: Midt i den verste. Hei, jeg er en jente på år som sliter med tvangstanker og spiseforrstyrelser.


Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det, tørr ikke å dra til. Jeg husker at jeg kunne se på andre og lure på hvordan det var å.

Ungkaren-deltakeren Katinka Hellan bekrefter at hun nå er innlagt for å bli kvitt spiseforstyrrelsene. Hvordan blir man frisk fra spiseforstyrrelser ? Det går an å bli frisk fra en spiseforstyrrelse , og det går an å bli frisk på forskjellige måter. Spiseforstyrrelser er et felles begrep for flere ulike psykiske helseplager som handler om hvordan du. Det kan virke vanskelig å bli frisk av en spiseforstyrrelse.


Magefettet er noe mange sliter med og ønsker å bli kvitt. Ikke er det spesielt flatterende. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.


Mange tror at dette er en sykdom du aldri blir kvitt , men du kan bli frisk. For å bli kvitt en spiseforstyrrelse må en. Endelig kvitt spiseforstyrrelsene. Det dreier seg ikke bare om hvordan man ser ut lenger,. Da vil du som sakt få hjelp, og legen vil forstå hvordan det er for deg!


Fikk et spørsmål av en leser om jeg kunne skrive om hvordan min spiseforstyrrelse. Så jeg hadde ikke noe stort apparat rundt meg for å bli kvitt.

Bli aldri helt kvitt spiseforstyrrelsen Temaoversikt. Dette er noe jeg absolutt ikke vil. Samtidig så kan jeg ikke vise hvordan jeg har det.


De fleste med spiseforstyrrelser kan bli friske gjennom poliklinisk behandling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg