tirsdag 29. september 2015

Momentnøkkel

Enkel bestilling og rask leveranse! Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her! Godt utvalg av momentnøkler og momentskrutrekkere. Ingen minimumsordre - Kjøp nå!


Det finnes flere forskjellige typer. Det er års garanti på våre Cocraft håndverktøy. En momentnøkkel brukes til å trekke til skruer og muttere etter anbefalt dreiemoment. Slo meg under årets hjulskift at en slik ein momentnøkkel kunne sikkert vært kjekt å ha. Hjelp til valg av momentnøkkel og jekk - Bil og.


Dekkskift: muttertrekker og moment. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


IDG Tools er din profesjonelle partner på industriverktøy. Vi besøker dere med en verktøybutikk på hjul, så slipper dere reisene og ulike leverandører. Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr.


Momentnøkler fra GEDORE - Bredt utvalg opp til 3. Bestselgende momentnøkkel som gir god verdi for pengene! Sjøl ville jeg nok lagt noen mer kroner i det og fått meg en momentnøkkel hvor du kan stille momentet på forhån en sk. Jada, jeg vet at det er viktig, sleit bare med å finne en emnetittel som passa.


Spørsmålet mitt er egentlig, må man bruke momentnøkkel på ALLE skruer? Microclick momentnøkler for presist feste og løsne skruer med korrekt dreiemoment. Lett lesbart analogt display i skaftet. Venstre og høyre løp omkoblbart.


Jeg leter etter en allsidig og nøyaktig momentnøkkel , så da trenger jeg anbefalinger. Slipper automatisk ved overtrekk. Det anbefales å benytte en momentnøkkel eller momentstav. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer.


Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!


Nm Presisjonsnøkkel med nøyaktighet ± av innstilt verdi Se produktet. Har flere, men ingen som får under 40Nm. Jeg har Mighty momentnøkkel fra Bikeshop i samme prisklassen, og den virker helt ok ut. For de toleransenivåene vi opererer med her har jeg ingen betenkelighet mot.


Hvis du trekker til boltene for hånd med momentnøkkel trenger du ikke muttertrekker for å få dem av igjen. Klikker ved oppnådd moment Kan leveres uten skralle for bruk med fast nøkkelvidde Leveres med solid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg