fredag 5. august 2016

Plassere tørketrommel oppå vaskemaskin

Sjekk ut Kvalitetsresultater og Svar. Store Rabatter her De Beste Priser Nå - God Kvalitet Shop enkelt online her! Vår tørketrommel står oppå vaskemaskinen med kun fire gummipucker under føttene. Min mor har tørketrommelen oppå vaskemaskinen med anti-skli i mellom.


Jeg har vaskesøyle, altså tørketrommel oppå vaskemaskinen.

Før hadde jeg begge maskinene i samme merke (Bosch), og trommelen sto fjellstøtt på toppen. Hvilken plassering har dere på tørketrommel og vaskemaskin ? Jeg har stort sett alltid hatt de ved siden av hverandre. Nå i sta flytta vi dem oppå. Installer tørketrommelen oppå vaskemaskinen uten fester og få glede av ekstra plass i vaskerommet med stablesettet. Planlegger du å plassere tørketrommelen oppå vaskemaskinen – i et såkalt vasketårn?


Da bør du først undersøke hvilken vekt vaskemaskinen tåler. Plassering av vaskemaskin og tørketrommel bør planlegges godt.

Mange velger en plassbesparende løsning med tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Har alltid tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Har aldri hatt problem med det, sjølv om vi knapt brukar tørketrommel. Men det er vel sentrifugering som rister. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer.


Finn Relevant Informasjon Nå. Monteringsramme med hylle. Kombinasjonen med hyllen er ideell for.


Tenker å skaffe en tørketrommel og plassere den på kjøkkenet, da jeg er lei av å ha stua full av tørkestativ. Det er teknisk sett plass på badet oppå. Men har ikke IKEA skuffer eller skap jeg kan ha benkeplate opp på og dermed plassere vaskemaskin ? Tørketrommel oppå vaskemaskinen. Men tror jeg vil gjøre om hele vaskerommet så jeg får se hvordan jeg skal plassere dem.


Samtidig har du ikke muligheten til å plassere tørketrommelen oppå maskinen,. Kan du ikkje plassere tørketrommel oppå vaskemaskina ? En tørketrommel er en hvitevare som krever litt bakgrunnskunnskap. Det finnes nemlig to typer tørketromler ,.

Dermed kan man plassere den nesten hvor som helst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg